1STCHOICE

Assalamualaikum kepada semua pembaca aku hari ini.Entri aku hari ini tentang "JANA PENDAPATAN SAMPINGAN DENGAN HEARTBEAT". Semua orang mesti sudah tahu pasal heartbeat ni terutamanya blogger yang dah otai.Heartbeat sebenarnya ialah sebuah syarikat yang telah ditubuhkan pada tahun 2006.Ramai dah yang mendapat pendapatan sampingan yang banyak daripada heartbeat hanya dengan berblog jer.Caranya mudah jer korang cuma perlu daftar dengan heartbeat dan menjadi ahli.Selepas tu korang perlu siarkan iklan yang telah disediakan di heartbeat kat blog korang.Setiap kali ada orang klik kat iklan tu korang akan dapat RM0.04 sen.Tengok betapa mudahnyer untuk menjana pendapatan sampingan.Heartbeat juga mempunyai beberapa kelebihan seperti setiap kali ada orang yang daftar kat heartbeat bawah korang,korang akan dapt RM2.00.Cuba korang bayangkan kalau dalam 1 hari ada sepuluh orang daftar bawah korang,lumayan kan??tu baru 1 hari kalau seminggu,sebulan??tak ker banyak yang korang dapat.Aku pun pada mulanya x percaya dengan heartbeat ni sebab aku fikir sama dengan skim cepat kaya tapi setelah aku tanya orang-orang yang dah otai,korek jawapan kat google lalu aku pun memberanikan diri untuk mencuba benda ni.Ternyata tak sia-sia tindakan aku itu sebab semua yang telah aku baca,yang aku tanya otai telah terbukti dengan earnings yang aku dapat melalui heartbeat.So sekarang aku dah jadi seorang yang gila blog atau dengan lebih tepat lagi BLOG GHOST.Kat bawah ni aku ada sertakan contoh orang yang telah berjaya cash out earnings diorang.Kalau korang nak join heartbeat ni korang klik jer link kat bawah ni.Insyaallah pada entri aku yang akan datang aku akan masukkan cara-cara untuk mendaftar kat heartbeat ni.Kalau ada salah ker silap tolong lar betulkan yer.

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!




Categories:

Leave a Reply

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget